حضور پر رنگ بخش خصوصی در برگزاری رویدادهای گردشگری کرمانشاه

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: در برگزاری رویدادهای گردشگری بخش خصوصی استان حضور بسیار پر رنگی دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا، وحید امیری گفت: استفاده بهینه از ظرفیت بخش خصوصی برای برگزاری رویدادهای گردشگری استان در فراگیری تاثیرگذاری این برنامه‌ها تاثیر فراوانی داشته است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: در هفته گردشگری برنامه‌های متنوعی برای اجرا از جمله گردشگری کودک که تا به امروز آنگونه که باید به آن پرداخته نشده است، با محتوای نقاشی با عنوان شعار سال گردشگری که همان گردشگری و صلح است در مجموعه تاریخی و فرهنگی طاق‌بستان برگزار شد.

او با بیان اینکه در این جشنواره که با حضور بیش از ۱۵۰ کودک برگزار شد، کودکان در نقاشی‌های خود تصاویری خلاق از صلح در گردشگری را ثبت کردند، گفت: این جشنواره با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، موسسه میراث معاصر نماد و انجمن خیریه مهرگان در مجموعه تاریخی و فرهنگی طاق‌بستان انجام شد.

امیری تصریح کرد: در هفته گردشگری علاوه بر جشنواره گردشگری کودک برنامه‌های دیگری نظیر تور کرمانشاه‌گردی با اتوبوس که در یک روز انجام می‌شود و شرکت کنندگان از جاذبه‌های تاریخی‌ و توریستی شهر کرمانشاه بازدید خواهند کرد و همچنین برگزاری کارگاه روایتگری برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه اظهار کرد: معاونت گردشگری استان با برگزاری جشنواره‌های گردشگری در موضوعات مختلف و با جوامع اهداف متناسب قصد دارد گردشگری استان کرمانشاه را با همکاری بخش خصوصی بیش از گذشته معرفی کرده و در این صنعت گامی تازه برای ایجاد روزنه اقتصادی در استان کرمانشاه بردارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071000774
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha